
Plany motywacyjne są mieszanką narzędzi wyraźnie marketingowych (reklama, viral marketing, promocja) z czynnościami komunikacyjnymi. Te ostatnie wiążą się z zarządzaniem, które stanowi trzon doraźnej reklamy, ale także komunikacji. Przy udanej wsparcie sprzedaży panuje zaś przekaz w jedną stronę – łap okazję! chwytaj to! jedyna taka okazja! itp. Kwestia komunikacji wymaga więcej poświęcenia – nie tylko pieniędzy, ale i czasu, zdrowia.

pojedynczej kampanii lojalnościowej. Dużo zależy od motywacji wewnątrz firmy – zrezygnowanie na początku drogi lub przy następnych niepowodzeniach nie pozwoli na wyciągnięcie wniosków, a kondycja firmy pozostanie taka sama jak nie słabsza.
Motywacyjne programy oznaczają pragmatyczne wizjonerstwo. Szef firmy, decydującej się na wdrożenie strategicznej, długofalowej „motywacji”, musi rozumieć sprawę ryzyka i środków jakie program będzie obejmował. Cała kadra, obojętnie czy sklepu, czy firmy deweloperskiej itp. dostaje swoiste instrukcje.
Jeżeli fascynuje Cię omawiany wątek, to przejdź na kolejną stronę (https://continuum.biz.pl/) i poznaj podobne informacje dotyczące tego zagadnienia. Wciągną Cię zupełnie.
Sukcesu nie zbuduje się na fałszywym przekonaniu pracowników, że ich usługi, produkty są dobre, a ty powinieneś je rekomendować i chwalić. Sukces firmy na zewnątrz jest ściśle powiązany z udanymi relacjami wewnątrz.