Nowinki w świecie reklamy – co obecnie jest najefektywniejsze?

Rynek reklamy zmienia się dynamicznie, dostosowując do coraz to nowych pomysłów i trendów. Reklama jest wszędzie wokół nas, w każdym momencie ludzie są atakowani obrazami, hasłami i sloganami reklamującymi przeróżne firmy, produkty i usługi.

baner

Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com
Co oczywiste reklamowy rynek używa wszystkich nowinek technologicznych, jeśli tylko pojawi się technologia, którą warto wykorzystać, to od razu ktoś wynajdzie dla niej zastosowanie (porównaj – reklama zewnętrzna Kraków). Praktycznie każda okazja na zdobycie przewagi nad konkurencją lub ograniczenie kosztów emisji reklam jest bardzo pożądana, dlatego też co chwilę będą się pojawiać kolejne świetne technologie i pomysły. Do wykorzystywanych coraz częściej metod reklamy zaliczyć można reklamy świetlne. Kilka dekad temu panowały kolorowe, migające neony, tak bardzo typowe dla niejednego budynku za granicą i w Polsce. Coraz większa powszechność urządzeń elektronicznych sprawiła, że w ich miejsce pojawiać się zaczęły tablice reklamowe opierające się na diodach LED, które posiadają dużo więcej funkcji w porównaniu ze standardowym neonem.
Reklama diodowa opiera się na specjalnie zaprojektowanych tablicach z umieszczonymi w środku segmentami diod. Wszystkimi tymi diodami zarządza specjalny układ, i to właśnie on stanowić będzie o sile i możliwościach jaką dają takie panele. Same diody mogą posiadać różne kolory, zależnie od modelu panelu może ich być mniejsza lub większa liczba. Sterujący układ może kontrolować pracę każdej z nich oddzielnie, co daje możliwość wyświetlania zarówno obrazów statycznych, jak również kolorowych, barwnych filmików. W rękach doświadczonych specjalistów od reklamy urządzenia tego typu mogą naprawdę sporo zaoferować, a dodatkowo niezwykle ważne powinno być to, że reklama za ich pomocą nie jest droga. Wprawdzie zakup panela jest dość kosztowny, ponieważ ma on w sobie sporo elektroniki, ale kampanie reklamowe realizowane przy jego pomocy już do drogich nie należą. Dość ważne również jest to, że wyświetlany reklamowy spot można szybko i sprawnie zmienić na inny, czego powiedzieć się nie da o typowych formach. Przez tę mobilność podczas jednego dnia reklamować można wiele produktów i usług.