W jaki sposób wyprawić udaną imprezę integracyjną

Jedną z ważniejszych i w najwyższym stopniu efektywnych metod integracji pracowników oraz nabywców może być zorganizowanie eventu. W naszym kraju największą popularnością cieszą się świąteczne imprezy firmowe, inną okazją do nieoficjalnego spotkania pracobiorców jest karnawał lub konferencja, jakiej towarzyszy kolacja połączona z „after party”.

impreza firmowa

Autor: Tech Cocktail
Źródło: http://www.flickr.com
Niestety, coraz częściej spotykamy się z sądem, iż eventy to wątpliwej przyjemności zdarzenie wpisane w scenariusz pracowniczych i zobowiązań względem firmy. Dlatego od dłuższego czasu popularnością cieszą się tzw. tematyczne imprezy biznesowe, które wnoszą więcej atrakcji dla jej uczestników. (Zobacz firmę Ekotour) Przedsiębiorstwa eventowe prześcigają się w coraz bardziej innowacyjnych pomysłach, by zabawić jak też w sposób pozytywny zaskoczyć swego klienta. Atrakcje na imprezy firmowe są dziś nadzwyczaj wyszukane (na przykład najęcie znanego zespołu rockowego).

Aby balanga przebiegła bez zastrzeżeń, przedsiębiorstwa eventowe współpracują z pewnymi podwykonawcami na polu muzycznym, cateringowym, obsługi technicznej itd. Zapewnia to wysoki poziom zrealizowania wydarzenia, wszystkich jego atrakcji, a także zadowolenie samych biesiadników. Organizacja imprezy firmowej nawet niewielkiej skali, niesie za sobą niemałą dawkę stresu. (Zwiedzanie – Wrocław) Nic zatem zadziwiającego, iż oddanie pełnej artystycznej otoczki imprezy pewnemu pomysłodawcy oraz wykonawcy gwarantuje obydwu stronom wieloletnią współpracę przy ogólnym zadowoleniu.

Ażeby ograniczyć koszty związane z organizacją korporacyjnej imprezy, dosyć powszechna jest realizacja imprezy służbowej przez dział reklamy firmy, pomijając

impreza firmowa

Autor: FotoPlus Collective
Źródło: http://www.flickr.com

agencje eventowe. Niestety, skutek takiej oszczędności bywa rozmaity i często owocuje globalnym rozczarowaniem.

Co uczynić, aby mieć pewność, że wybrani przez nas realizatorzy nie zagwarantują nam wcześniejszego końca wydarzenia, za co z pewnością dział promocji zostanie solidnie „doceniony”? Wyjścia są dwa. Po pierwsze – trzeba korzystać z ofert firm eventowych, jakie na stałe kooperują z zawodowcami. Muszą one troszczyć się o jakość usług, albowiem i w tej dziedzinie rynku działa stary, dobrze znany mechanizm, że „dobrą reputację pozyskuje się trudno, a traci nadzwyczaj łatwo”.