Współczesne agencje reklamowe nie zatrudniają wyłącznie fachowców ds. marketingu czy artystów i copywrITerów. W tego typu agencjach mają także posadę ludzie, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania prac na znacznych wysokościach oraz uprawnienia elektryczne oraz odmienne wymagane certyfikaty.

Źródło: http://www.flickr.com
Jest tak dlatego, że oznakowanie reklamowe to nie jedynie małe transparenty marketingowe, lecz także obszerne szyldy czy też banery, jakie montowane są w głównych miejscach wielu miejscowości. Dlatego, aby jak najliczniejsza grupa ludzi posiadała do nich dostęp. Tutaj trzeba wspomnieć, że funkcjonuje podział reklam ze względu na miejsce jej umieszczenia. Istnieje więc reklama typu OOH, zatem zewnętrzna oraz wewnętrzna. Posiadając swoją firmę należy mieć w pamięci, że zauważalność, renoma i budowanie marki są wspomagane przez zewnętrzny wizerunek firmy. Nim zatem klient (przenieś mnie do strony) się tam znajdzie, musi wcześniej zobaczyć zewnętrzne oznakowanie reklamowe spółki w formie np. reklamy na samochodzie czy na banerze.
W przeciwieństwie do promocji OOH, wersja wewnętrzna ma na celu zachęcenie klienta obecnego już w siedzibie firmy do dokonania decyzji, jaka w efekcie da korzyść finansową dla konkretnej firmy.
Przekonać go mogą różne gadżety marketingowe (długopisy, koszulki czy zapalniczki) i m.in. ulotki lub notesy. Ważne, aby takie oznaczenie jednoznacznie łączyło się akurat z naszą firmą, ponieważ w czasach olbrzymiej konkurencji o pomyłkę jest łatwo.