Jak skutecznie wykorzystać reklamę zewnętrzną aby przyciągnąć uwagę konsumentów?

W czasach szalonej konkurencji i bardzo dużej liczbie marek, które mają do zaoferowania przeróżne produkty, aby przykuć uwagę konsumentów liczy się interesujący pomysł oraz właściwie dobrana forma przekazu.

Równolegle do klasycznie pojmowanej reklamy w mediach takich jak prasa bądź też telewizja, wciąż efektywną formą walki o uwagę klienta są reklamy outdoorowe.
billboardy wejherowo

Autor: Sterling College
Źródło: http://www.flickr.com
Tego typu przykład promocji ma format zewnętrzny, a więc jest umieszczany w przestrzeni publicznej – na ulicach, murach, taksówkach i tak dalej. Jest to jedna z głównych jej zalet – reklama reklama na budynkach Kraków outdoorowa jest obecna w sposób ciągły oraz tak samo może wpływać na konsumenta. Biorąc pod uwagę wielkie formaty takich form przekazu treści reklamowej, jesteśmy bardzo widoczni dla każdego przechodnia. Jest to zatem dobra opcja wyróżnienia się w kontekście innych firm, jakie inwestują w tradycyjny przekaz. Ponad to reklama zewnętrzna jest w stanie przybierać niezwykle kreatywne formy i może być dopasowana do otaczającej ją przestrzeni publicznej. Z tego też powodu ciągle jesteśmy w stanie spotkać ten typ promocji w dużych i małych miastach Polski. I tak przykładowo jeśli chodzi o billboardy Wejherowo czy też inne nadmorskie miejscowości mają możliwość zaistnieć w świadomości mieszkańców pozostałych miast poprzez kreatywną reklamę zewnętrzną. Często wykorzystuje się personalizowany przekaz w zależności od tego w jakiej części Polski instalowany jest dany billboard —>

Doskonałym przykładem reklamy zewnętrznej są także telebimy, które umieszczane są w najróżniejszych częściach miast. I tak dla przykładu, interesujący telebim Radom Struga ulica jest w stanie przyciągnąć uwagę dużej ilości osób i zachęcić ich do skorzystania z produktu reklamowanej firmy: Medas.