Reklama na ekranie

Telebimy to najlepsza klasa przyrządów służących do przesyłania wiadomości dla znacznego kręgu odbiorców. Jest to wyjątkowa jak dotąd technologia, która pozwala na emisję obrazu z wysoką jakością, także wspaniałą widocznością dzięki wdrożeniu specjalistycznych diod LED. Jedynie ta technologia zezwala przejść przez promienie słoneczne, co czyni ekran całkowicie widzialnym w świetle dziennym.

telebim

Autor: Steven Straiton
Źródło: http://www.flickr.com
Reklama na telebimie zapewnia ogromne potencjały przestrzenne i prężne, a przy tym nie pochłania ponoszenia kosztów wydrukowania, dopuszcza na dowolne prezentacje. Dzięki ogromnym ekranom, jest możliwość wysyłać ciąg wiadomości w niezrównany dotychczas sposób.

Dodatkowym pozytywem reklamy na telebimach, jest ewentualność informowania na bieżąco o najświeższych promocjach, redukcjach cen, lub wyprzedażach przez możliwość szybkiej odmiany zawartości, również jej modernizację w czasie prawdziwym.

Nie da się ukryć faktu, że teraz, skutecznie wiedziona kampania reklamowa jest gwarancją wysokich korzyści pieniężnych, w związku z tym powinniśmy ją stosownie zaplanować.

telebim

Autor: n0cturbulous
Źródło: http://www.flickr.com

Jakiekolwiek przedsiębiorstwo, żeby pozyskiwać nabywców musi myśleć o błyskotliwej i dalekosiężnej formie promocji, jaka wyróżni się z tłumu rywalizacji. W Polsce wykorzystanie reklamy na telebimie, zarówno w środkach miast, jak również przy parkingach hipermarketów, lub centrów handlowych, jest stosunkowo innowacyjnym przedsięwzięciem – . Nowatorskość takiego rozwiązania sprawia, iż przyciąga ono uwagę o wiele częściej, aniżeli choćby tradycyjne rodzaje reklamy zewnętrznej, jak szyldy, czy bannery.

Najlepszą zaletą sieci telebimów jest ich widoczność, a zdecydowana większość z nich jest ulokowana w lokalizacjach najogromniejszego ruchu automobilowego, czy też pieszych. W wielu wypadkach współczesna odmiana reklamy może przynieść firmie spore zyski. Reklama reklamy neonowe Brandgood w sieci telebimów jest widoczna przez możliwych klientów, a ich atrakcyjna postać może okazać się o sporo lepiej wydajna niż tradycyjna reklama.