Jej początki sięgają - chociaż niełatwo w to uwierzyć - czasów średniowiecza, a ściślej mówiąc XV stulecia. Po raz pierwszy pojawiła się w Chinach, zaś do Europy przywędrowała dopiero w nowożytności.


elegancka sala konferencyjna
Autor: JasonParis
Źródło: http://www.flickr.com


wizytówka firma budowlana
Autor: Jim Larrison
Źródło: http://www.flickr.com


druk wizytówek
Autor: University of the Fraser Valley
Źródło: http://www.flickr.com


W chwili obecnej stanowi nieodłączny element świata biznesu.




Wizytówka Firma budowlana, kancelaria adwokacka, biuro rachunkowe, studio fotograficzne, salon kosmetyczny - praktycznie każde przedsiębiorstwo funkcjonujące obecnie na rynku musi ją mieć - http://netprint.pl/wizytowki/zaladuj-wlasny-projekt (http://netprint.pl/wizytowki/zaladuj-wlasny-projekt). Czemu tak się dzieje? Powodów jest przynajmniej kilka. Po pierwsze, to prawdopodobnie jedno z najbardziej efektywnych „narzędzi” promocji, które pozwala w łatwy oraz - co równie ważne - szybki sposób pozyskać nowych odbiorców, bez potrzeby wydawania bajońskich sum na billboardy czy kampanie telewizyjne. Wszak potencjalnych klientów możemy spotkać wszędzie - na ulicy, stacji benzynowej, przyjęciu, w sklepie, aptece, przychodni, a nawet gabinecie stomatologa. Po drugie, wizytówka umożliwia zawarcie nowych znajomości biznesowych podczas różnorodnych kursów. Należy podkreślić, że druk wizytówek nie kosztuje zbyt wiele, natomiast wydatek bardzo szybko się zwróci - przeczytaj więcej na netprint (przeczytaj więcej na netprint).


W internecie „roi się” od różnych ofert. Pojawia się pytanie: na jaką się zdecydować? To już kwestia indywidualnych preferencji oraz oczekiwań.

Kategorie artykułu

Dla Admina