Współcześnie skuteczne dotarcie do możliwych klientów nabiera bardzo istotnego znaczenia. Czasy gdy kupujący trzymali się pojedynczej placówki dawno minęły – w zinformatyzowanym świecie znalezienie lepszej oferty jest wyjątkowo łatwe.


gotówka
Autor: Benjamin Linh VU
Źródło: http://www.flickr.com


sprzęty
Autor: Benjamin Linh VU
Źródło: http://www.flickr.com


Dlatego punkty sprzedażowe muszą inwestować w opcje, które będą w stanie szybko trafić z konkretnym przekazem do sporej rzeszy odbiorców bez potrzeby łożenia sporych pieniędzy na promocję.


Coraz częściej wykorzystywanym rozwiązaniem są telebimy. Ich skuteczność można bez problemu zauważyć dosłownie w każdym większym mieście. Telebim Białystok dla przykładu używa zarówno do promowania wydarzeń kulturowych jak i do informowania odbiorców o najnowszych promocjach w różnych sklepach i punktach usługowych. Telebim Białystok znajduje się w pobliżu ruchliwych arterii miejskich – dzięki czemu skuteczność prezentowanej na nim reklamy znacznie wzrasta.


Innym idealnym przykładem jest telebim Konin – który pełni funkcję zarówno promocyjną jak i informacyjną. Telebimy w ciągu ostatnich lat szczególnie się spopularyzowały. Reklama na dużym ekranie jest nie tyle efektywniejsza co zwyczajnie tańsza. Telebim Konin z swoim przekazem „przemawia” codziennie do tysięcy możliwych klientów. Jeśli firma planowałoby skierować promocję do tej samej liczby osób za pomocą tradycyjnych środków to koszty byłyby znacznie większe. Reklama na telebimie to idealny sposób na uzupełnienie dowolnej kampanii.




Bycia zauważanym codziennie na tle konkurentów o wiele zwiększa perspektywy, że to właśnie naszą firmę wybierze mijający telebim odbiorca. Promocja tego sortu to inwestycja, która zwraca się z każdym dniem.

Dla Admina