Główne atuty reklamy na telebimie

Tue, 12/05/2017 - 15:51

Porządnie zaprojektowana kampania reklamowa to zagwarantowany sukces jakiejkolwiek jednostki. Reklama na telebimach wykorzystywana jest zarówno przez przedsiębiorstwa handlowe, usługowe, jak i inne, działające w przeróżnych gałęziach przemysłu, a również apteki i kościoły.


Funkcjonalność, łatwość obsługi i odporność na okoliczności pogodowe przyciągają wzrok, a przy tym są bardzo dobrze czytelne. Reklama pokazana w takiej formie nie tylko prędko i efektywnie dociera do potencjalnych konsumentów, lecz także koszty jej wyprodukowania i prezentacji są o wiele mniejsze niż przeciętne wartości innych reklam.




Telebim Konin Kleczewska to wysokiej kategorii narzędzie służących do przekazu informacji o wyrobie, czy też usłudze dla obszernego grona odbiorców. Dzięki wdrożeniu specjalnych diod LED jest to wyłączna technologia, jaka pozwala na emisję filmu najlepszej jakości przy zachowaniu znakomitej widzialności w opcjonalnych warunkach pogodowych.


magazyn
Autor: Litage Publishing
Źródło: http://www.flickr.com


Podstawowe wartości reklamy na telebimie, to sprawne i masowe dotarcie z wiadomością do potencjalnych klientów, niebywale ciekawa i nowoczesna technika demonstracji, podniesienie prestiżu marki, rozpoznawalność marki, lub artykułu, także okazja aktualizacji informacji w czasie trwania kampanii. Bardzo ważne jest umiejscowienie telebimu. W ruchliwych lokalizacjach jest większa możliwość zapamiętania obrazu przez większą grupę możliwych klientów.


Stosownym punktem powinny być centralne ulice miast, albo otoczenia ogromnych centrów handlowych. Udowodniono, że reklama wyrobu wyświetlanego na telebimach w dużym stopniu przyczyniła się do wzrostu sprzedaży.

Dla Admina