Niezbędnik atlety

Wed, 05/04/2016 - 13:38

Zdecydowałeś wreszcie wziąć się za siebie i zrzucić parę trochę z brzucha? Brawo! Nim odwiedzisz gym, odkryj niezbędnik sportowca. Odkryjesz, jak przygotować ciało do ćwiczeń, by skuteczniej palić tłuszcz.

Ubranie treningowe Odzież mają być przede wszystkim wygodne i zapewnić ci komfort.
www.wagi-elektroniczne.pl/
Autor: Christian Schnettelker
Źródło: http://www.flickr.com
Siłka to nie wybieg. (siłomierze) Tu istotna jest praca - musisz odczuwać rozwój w postawie i sile (możesz zainwestować w siłomierz). Nie zyskasz szacunku, biegając w modnej stylizacji. O czym warto pamiętać?

• Machaj żelastwem w rękawiczkach – uzyskasz mocniejszy chwyt i nie poranisz sobie dłoni o gryf. Rękawiczki to również ochrona przed bakteriami – nie masz pewności, kto ćwiczył wcześniej i czy dezynfekował sprzęt po sobie.

• Obuwie treningowe – powinny być komfotowe i stabilne. Najlepiej sprawdza się but o płaskiej podeszwie z przepuszczającego powietrze tworzywa. Zapomnij o klapkach. Przecież nie planujesz nabyć kontuzji? Klapki jedynie na basen.

• Pas kulturysty – jeżeli wiesz, że będziesz działał na znacznych ciężarach, pas to obowiązek. Pomoże ci zachować dobrą postawę i chroni przed przepukliną.

• Ręcznik – bez niego ani rusz. Ręcznik przydaje się do wycierania potu. Sprzęt lepiej wycieraj jednorazowymi chusteczkami.

Zdrowa dieta Jeżeli chcesz mieć postępy, nie skupiaj się tylko na ćwiczeniach.
dieta
Autor: iStock
Źródło: iStock
Bardzo ważny jest sposób odżywiania. Porzuć śmieciowe jedzenie. (https://www.wagi-elektroniczne.pl/akcesoria) Zacznij sam sobie gotować. Musisz dostarczać odpowiednią ilość białka i węglowodanów swojemu organizmowi. Ogranicz tłuszcze. Wcześniej umów się z dietetykiem, aby przygotował ci plan odżywiania. To jednorazowy koszt, ale oszczędzisz czas na poszukiwanie informacji. Zalecenia fachowca sprawią, że twoja waga elektroniczne pokaże ci, że schudłeś.



Pamiętaj też, by brać ze sobą wodę na ćwiczenia. Musisz regularnie nawadniać organizm. Zapomnij o słodzonych produktach i napojach energetycznych. Przed ćwiczeniem warto wypić małą kawę i doładować się kofeiną. Jeśli siłka to dla ciebie coś nowego, lepiej zainwestuj w kilka sesji treningowych z trenerem personalnym. Będziesz miał pewność, że nie złapiesz kontuzji i nie będziesz obiektem żartów starych wyjadaczy.

Kategorie artykułu

Dla Admina